سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خود را بشناسد به غیر خود آگاهتر است . [امام علی علیه السلام]

مذهبی سیاسی اجتماعی فرهنگی

Powerd by: Parsiblog ® team.
توهین به مردم یزد(یکشنبه 87 اسفند 4 ساعت 3:44 عصر )

در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به یزد بد اخلاقی های مخالفین دولت آغاز گردیده اعمالی چون پاره کردن پارچه ها و بنرهای خیر مقدم که از سوی اقشار مختلف مردم زده شده تا دروغ پردازی و توهین به اصطلاح نماینده مردم یزد به مردم!!؟ اولیاء در مصاحبه خود با سایت پارلمان نیوز مدعی شد مسئولین با وعده نهار و شام مردم را برای استقبال از رئیس جمهور فرا می خوانند!!؟ بسیاری از مردم با شنیدن این خبر خشمگین شده و این را توهینی آشکار به خود تلقی می کنند. جالب است این نماینده در جمعه دور اول انتخابات در محل ستاد انتخاباتی (حسینیه تخت استاد یزد) در لوای نام حسینیه نهار عمومی تبلیغاتی داده به گونه ای که صف عده ای در خیابان آن هم در نزدیکی و هنگام نماز جمعه صحنه ناگواری را ایجاد نموده بود. جالب است که تعدادی از جوانان ستادی یا به عبارتی مشارکتی در پایان  نماز جمعه به نماز گزاران آدرس نهار می دادند.

تبصره: ضرب المثلی است که می گوید: کافر همه را به کیش خویش پندارد..

  

  جای بسی تأسف و تأثر از بعضی کسانی است که به جای تشویق مردم در اسقبال از رئیس جمهور مدام پیامهای یأس و نا امیدی فرستاده و در روز قبل از استقبال در مصاحبه ای حیرت آور با سایت پارلمان نیوز ادعا نمود: « در شأن دولت نیست با وعده شام و ناهار، مردم را به استقبال از احمدی نژاد فرا بخوانند»!!؟ (http://www.parlemannews.com/?n=154) یادمان نرفته که یک زمانی می گفتیم که شایعه ساز ستون پنجم دشمن است و شایعه سازان مورد تنفر همگان بودند. حال ببینیم که این کار زشت از ناحیه کسی صورت بگیرد که آبرو و حیثیت او با آبرو و حیثیت مردم شهری گره خورده است!!؟ یک وقت کسی شایعه ای می سازد که بازتاب آن محدود است اما کسی شایعه ای بسازد و تهمتی به مردم و مسئولینی بزند که بازتاب کشوری و جهانی و بلکه تاریخی داشته و آن شخص هم از چنان جایگاهی برخوردار باشد که دروغ بودن آن را کسی احتمال ندهد، آن شایعه چه لطماتی را می تواند بزند؟.

      آیا مردم یزد چنان گشنه چند لقمه نان هستند و چنین روحیه ای در آنان وجود دارد که اگر کسی وعده ناهار یا شام به آنان داد بدون توجه به آبرو و حیثیت، اجابتش کرده و کار و زندگی خود را رها و به خیابان بیایند؟!! آیا  آن روستایی عاشقی که صدها کیلومتر دور تر از مرکز استان به عشق استقبال و دیدن رئیس جمهور مکتبی از همان تاریکی صبح به سمت مرکز استان حرکت کرده و در تاریکی شب به منزلش باز گشته از طمع خوردن یک لقمه نانی آمده که این آقا ادعایش کرده؟! آیا تحقیری بالاتر از این برای مردمی وجود دارد؟ اگر 30 سال دیگر به استناد حرف همین آقایی که دارای شخصیت حقوقی بالایی است کسی بگوید شما یزدی ها همانی هستید که برای یک لقمه نان به خیابانها آمدید فرزندان ما  چه جوابی دارند؟ آنها که خبر ندارند نان و شامی در کار نبوده و حتی برای مراسم ویژه خانواده های شهداء و ایثارگران تنها پذیرایی آب بود و بس!! یکی از معاودین عراقی نقل می کرد: حدود چهل سال پیش در عراق، هر کس در حمایت از حزب بعث در تظاهرات شرکت می کرد حزبیها یک دست چلوکباب با نوشابه به او می دادند و عده ای فریب خورده به این کار اقدام کردند. همه دیدیم نتیجه این چلوکباب خوردنها صدام شد و به جان همان مردم و دیگران افتاد و الآن این مایه ننگ برای ملتی شده و دامن کسانی را که به این کار اقدام نکردند را هم گرفته.  لذا تهمت و افتراء به مردم و مسئولین در این زمینه ها باید خیلی گران تمام شود، مگر اینکه خیلی ظلم پذیر شده باشیم که هر کسی بر سرمان زد بگوییم یکی دیگر هم بزن!! یا اینکه...

      این آقا چگونه به خود اجازه داد که اینگونه با آبرو و حیثیت مردم دیار خود و مسئولین دلسوز بازی کند؟!! کسی که در سال جاری در جمعه قبل از رأی گیری و در ستاد انتخاباتی اش در حسینیه تخت استاد، در لوای نام حسینه و هنگام نماز جمعه صف نهار تبلیغاتی از هوادارانش را در خیابان تشکیل داد و با آبروی یزدی ها بازی کرد، امروز به دروغ تهمتی به مردم استانی می زند که سالیان سال پدران و مادرانشان با دستان پینه بسته و روح قناعت آبرو برای شهرشان جمع کردند و حالا یکی از راه رسیده لگد بر آبروی مردم شهر و دیار خود و کسانی که او را وکیل خود کردند بزند!!؟ از قدیم گفتند سالی که نکوست از بهارش پیداست و این اول راه است و باید منتظر آبروریزی های بیشتر وکیل دست از پا درازتر بود.. باشد که چشممان را بهتر از این باز کنیم و افراد مورد حمایت حزبهای دشمن پسند را به عنوان فرد اصلح انتخاب نکنیم..

در حالی که رسانه?های اصلاح طلب در تلاش بودند تا پیش از سفر احمدی‌نژاد به زادگاه خاتمی، اشتیاق مردم برای استقبال از وی را کم و فرمایشی مخابره کنند، استقبال امروز مردم یزد در جریان پنجاه‌ودومین سفر استانی دولت، به‌حدی بود که این رسانه?ها را به کمای سکوت فرو برد.

    

به گزارش رجانیوز، سایت هواداران خاتمی روز گذشته در خبری توهین?آمیز به مردم یزد، ادعا کرده بود استقبال کنندگان احتمالی و اندک سفر استانی رئیس‌جمهور به بهانه تهیه صبحانه و وسایل ایاب و ذهاب در مراسم استقبال حاضر خواهند شد.

       

این در حالی است که توهین سایت مذکور به مردم یزد، حتی واکنش برخی از نمایندگان فراکسیون اقلیت را نیز برانگیخت، چنانکه کاظم فرهمند نماینده مردم مهریز و بافق در گفتگو با یک سایت اصلاح‌طلب، ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت با توجه به اینکه شهر یزد زادگاه خاتمی است تنها تلاش بر این است که این سفر مشکل آفرین نشود.

  

چندی پیش نیز روزنامه اعتمادملی استقبال‌کنندگان از رئیس‌جمهور در سفرهای استانی را به دلفین‌هایی تشبیه کرده بود که برای گرفتن غذا بالا و پایین می‌پرند.

        

اما به نظر می رسد استقبال گسترده مردم یزد از رئیس‌جمهور آن‌هم در استانی که بین اصلاح‌طلبان به پایگاه این جریان شهرت دارد، پیام بسیار روشنی برای خاتمی است که به تازگی کاندیداتوری خود را در انتخابات دهم ریاست جمهوری اعلام کرده است.

                    



  • کلمات کلیدی :
  • » حمیدرضا
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    حاج منصور ارضی: طرح تعطیلات عید فطر همراه شدن با وهابیون است
    بمب گذاری در حرم امام رضا (ع) سالگرد
    تصاویر اهانت گران به امام حسین(ع)
    سخن عشق
    یاابالمهدی
    این چهارنفر..................
    نماز عید نوروز
    آداب نوروز
    آبروریزی احمدی نژاد!!!!!!
    صادق آل محمد
    حسرت فرشتگان
    رسول مهربانی
    اسرائیل واقعی
    کاروانهای عروسی متخلف مجازات میشوند
    مرده بادمخالف من...........
    [همه عناوین(45)]