سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزمتا بدانید . [امام علی علیه السلام]

مذهبی سیاسی اجتماعی فرهنگی

Powerd by: Parsiblog ® team.
اختلاط دختران وپسران قابل تحمل نیست.(سه شنبه 87 اسفند 13 ساعت 10:15 عصر )
صافی گلپایگانی: تحصیل دانشجویان غیر بومی در نقاط مختلف برای مردم نگران کننده است

آیت الله صافی گلپایگانی خطاب به معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اختلاط دختران و پسران در دانشگاه ها این امر را برای آینده جامعه خطرناک دانست.


 آیت الله صافی گلپایگانی خطاب به معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اختلاط دختران و پسران در دانشگاه ها این امر را برای آینده جامعه خطرناک دانست.

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، امروز در دیدار محمدمهدی مظاهری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز در جهان معاصر باید همه برای پیشرفت و ترقی و میل به کمال گام برداریم.

وی از برخی تلاش های علمی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد و افزود: دانشگاه آزاد از ابتدا فعالیت خود ندای اسلامی را داشته است اما برای اعتلای اخلاق گام برنداشت به همین خاطر باید در این زمینه گامی های اساسی را بردارد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مردم ما از اختلاط دختران و پسران در دانشگاه ها رنج می برند و این که دانشجویان غیربومی در شهرهای مختلف تحصیل می کنند موجب نگرانی ها مردمی شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه امروز در کشور شاهد این هستیم که افراد تنها برای مدرک گرایی درس می خوانند، باید وزارت علوم تلاش کند که مدرک گرفتن براساس نیاز جامعه سنجیده شود.

صافی گلپایگانی خطاب به معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: برخی کاستی ها در دانشگاه وجود دارد که باید این کاستی ها را برطرف کنید و در صدد اصلاح آن باشید و باید تلاش کنید تا گلایه های مردم از دانشگاه به سرانجام برسد.

وی با اشاره به ارزش علم در اسلام گفت: علم باید توام با اعتلای اخلاق در دانشگاه باشد و علمی که اخلاق را همراه ندارد به درد جامعه نمی خورد.




  • کلمات کلیدی :
  • » حمیدرضا
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    حاج منصور ارضی: طرح تعطیلات عید فطر همراه شدن با وهابیون است
    بمب گذاری در حرم امام رضا (ع) سالگرد
    تصاویر اهانت گران به امام حسین(ع)
    سخن عشق
    یاابالمهدی
    این چهارنفر..................
    نماز عید نوروز
    آداب نوروز
    آبروریزی احمدی نژاد!!!!!!
    صادق آل محمد
    حسرت فرشتگان
    رسول مهربانی
    اسرائیل واقعی
    کاروانهای عروسی متخلف مجازات میشوند
    مرده بادمخالف من...........
    [همه عناوین(45)]